HISTORIE VÝROBCE

Historie společnosti Dřevoterm spadá až do roku 1889, kdy byla na Broumovsku založena první továrna na výrobu rolet.
  • 1991
     
    V tomto roce byla založena společnost Dřevoterm s.r.o. Společnost vzniká na základech kdysi slavné firmy s více než stoletou tradici. Po letech znárodnění se podnik opět začíná rozvíjet.
  • 1992
     
    Společnost získává své první zákazníky, kvalita a funkčnost jsou základními kritérii výroby. Pozvolna dochází k rozšiřování sortimentu a výrobního programu.
  • 1993
     
    Výrobky začínají plnit v interiéru nejenom funkci zastínění a dekorativní, ale stále významněji je vnímána i jejich schopnost odrážet teplo a  přinášet tak úspory v oblasti tepelné energie. V tomto roce získaly výrobky společnosti Dřevoterm, s.r.o. certifikát známky kvality Federální energetické agentury FEA.
  • 1994
     
    Končí nechvalná éra rolet ze 70. a 80. let, které při neopatrném zacházení vyletovaly vzhůru, kdy se jim zachtělo. V roce 1994 zavádí  společnost Dřevoterm do výroby svých svinovacích rolet zcela nové samotoče. Díky této inovaci jsou rolety KLASIK mnohem uživatelsky příjemnější a snadněji ovladatelné. 
  • 1996
     
    Zvyšující se počet zákazníků a zájemců o interiérové rolety přiměl vedení společnosti Dřevoterm k podstatnému rozšíření nabídky textilních materiálů pro výrobu stínicí techniky. Spolu s novými materiály přišly i desítky moderních desénu a textur pro výběr přesně podle vlastní představy a vkusu.
  • 1998
     
    Stále vzrůstající poptávka po produktech určených k zastínění vede k dalšímu rozšiřování nabídky stínicí techniky. Výrobní program se rozrůstá o další prvky moderního interiérového stínění.
  • 2000
     
    Přelomový rok do nového tisíciletí přinesl zásadní změny v oblasti technického zázemí výroby, výrobní zařízení jsou kompletně modernizována. Inovované a modernější technologie umožňují i zlepšení v oblasti kontroly kvality produktů, vývoji nových produktů a jejich následné testování.
  • 2001
     
    V tomto roce dochází k významným změnám v oblasti marketingu. Je nastavována vlastní marketingová a komunikační strategie společnosti, s cílem posílit firemní kulturu, podpořit pozitivní vnímání produktů zákazníky a položit tak základ pro budování vlastní značky.
  • 2002
     
    Vznik obchodní značky PAVON a její uvedení na trh. Značka stínicí techniky PAVON zahrnuje veškeré produkty společnosti Dřevoterm v oblasti interiérové a exteriérového stínění.
  • 2005
     
    V roce 2005 investuje společnost Dřevoterm do další modernizace výrobních technologií. Obměna a doplnění výrobních zařízení umožňuje další zvyšování kvality produktů a současně i kapacity produkce. Nově se provádí stříhání látek pomocí ultrazvukové technologie.
  • 2007
     
    Dochází k modernizaci firemního informačního systému. Implementace podpůrných informačních technologií umožňuje optimalizací vlastního řízení výrobních procesů, jejich následné kontroly a vyhodnocování.
  • 2008
     
    Společnost zavádí systém managementu kvality ISO 9001. V tomto roce se společnost Dřevoterm stává certifikovaným výrobcem a dodavatelem stínicí techniky PAVON.
  • 2011
     
    Realizace komplexní přestavby výrobních prostor. Přizpůsobení prostorů zvyšujícím se požadavkům na výrobu, zlepšení pracovního prostředí a podmínek pro práci zaměstnanců společnosti.
  • 2014
     
    V soulady s aktuálními trendy v oblasti stínění a zvyšování komfortu spotřebitelů, zavádíme motorizaci pro většinu produktů značky PAVON. Nabídku rozšiřujeme i systém SMART HOME - chytré, pohodlné a plně automatizované ovládání techniky ve Vašem domě na dálku pomocí mobilního telefonu nebo webové aplikace.

přečtěte si také o profilu společnosti


Kontaktní formulář
Vyplňte Vaše celé jméno. (Jméno, Příjmení, popř. titul).
Telefonní číslo, na kterém jste přes den k zastižení.

* ... Prosím vyplňte položky označené hvězdičkou. Budeme tak moci rychleji a lépe reagovat na Váš dotaz. Děkujeme.

Newsletter
Průvodce výběrem stínící techniky